14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kına Gecesine Hazırız :)

Çok çok az kaldı, ama çok şükür eksik kalmadı , biraz kalsaydı da bir şey olmazdı bence :)


Kına için kına tepsisi, kına sepeti ve kına mumlarımı daha önce eklemiştim :) Mor mor çok hoşuma gidiyorlar benim :)


Kına Başlıkları : 

Ben bu süslü taçlardan almayı hiç düşünmüyordum, annemi de vazgeçirmiştim. Ama çok çok çok yakın arkadaşım Deniz'imizin kınasında da kullanıldığını görünce tekrardan heveslendi :) E İlk İstanbul ziyaretinde Eminönü'ne gidilip alındı tabi :) Neyseki aldığım taçları çok severek aldım, çiçekleri renkleri tam benlik :)



Farklı olsun diye 5 tane taşlı, 5 tane de incili taç aldım , bakalım bunlar kimlere gidecek :)



Bu da benimki :) Bindallımın üzerine takacağım fes oluyor kendisi :) Arkasında düz beyaz bez gibi bir şey vardı. Kınaya günler kala arka kısmını çıkartıp, bu simli beyaz kına duvağını diktik. Kına duvaklarını hemen her renkte bulmak mümkün ve ışıl ışıl duruyorlar.



Kuruyemişlerimiz de hazır :)

Önce poşetlenip sonra tabiki de tülden mor keselere kondular :) Morun rengi yine fotoğraflarda, olduğundan farklı çıktı ...



Gelinin başına atılacak olan örtü mutlaka kırmızı olmalıymış , mora eflatuna dönemeyen tek şey o oldu galiba :) 


Bunlar da ellerine kına yakmak isteyen davetlilere verilecek olan avuç içine takılan güller ...



E şimdi yaş kına dağıtacağız da kuru kına dağıtmayacak mıyız ? Dağıtacağız tabiki de hem de çiçekli çiçekli morlu pembeli beyazlı :)



Kınaya ( kına ilk düğünün içinde olacağı için dolayısıyla düğüne) sadece 2 gün kaldı :) düğün öncesi bu kadar :) İnşallah her şey gönlümüze göre olur...  Şimdiye kadar şansımız açıktı, hep istediğimiz gibi oldu, böyle devam edelim inşallah... Darısı tüm isteyenlerin başına


13 yorum:

  1. İnşallah herşey gönlünden geçtiğinden bile iyi olur kuzum çok eğlen tadını çıkar her anın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşallah dediğin gibi olur canım ya :) darısı da başına olsun :) güle oynaya evleniriz inşallah :) bugun gelin çiçeğimi tamamladım, pek bi sevdim kendisini :) ama fotoğraf çekip paylaşacak fırsat bulamıyorum o_O nikah şekerleri var gelin ayakkabılarım var, ametist taşlı takılarım varrrr... güya düğün gününe kadar bir bir paylaşacaktım hepsini :)

      Sil
    2. Olsun düğünden sonra paylaşırsın hem bu kadar yoğun dönemden sonra blogta boşluğa düşmezsin:)))

      Sil
  2. herşey harika görünüyor :) fes güzelmiş tatlım herşey istediğin gibi olur inşllah bende başlasam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , bizce her şey harika oldu :) darısı başınıza

      Sil
  3. herşeyin okadar güzel ki yıllar sonra fotolarına bakıp mtlulukla anacağın bi gün olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, her şey mükemmel değildi tabiki ama hepsi çok çok içimize sindi, çıkan fotoğraflara bakıp duruyoruz :)

      Sil
  4. çok güzellerr darısı başımaa :P

    bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) daha önce görmüş olsaydım ayakkabımın altına yazardım ismini :) ama 4 gün 4 gece oynadık :) balayı falan derken yeni oturabildim bilgisayarımın başına

      Sil
  5. Belissimos trabalhos com muito bom gosto e criatividade.
    Beijo
    Graça

    YanıtlaSil
  6. Tüm detaylar çok güzel insanın içini açıyo valla. Herşey gönlünce geçsin o özel gününde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür gönlümdekinden de güzel oldu her şey, darısı tüm isteyenlerin başına inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...