30 Temmuz 2012 Pazartesi

Kocaman Bir Mutluluk :) (Düğün Ankara)

Evlendim ben , hem de çok şükür sorunsuz, güle oynaya :) Allah herkese böylesini nasip etsin inşallah...

İki düğün yaptık, ama 4 gün 4 gece oynadık :) yollarda gittik geldik yorulduk , ama çok güldük :)


Ben gelin olmadan evimiz gelin evi oldu, Esma ablam 1 gün önceden morlu beyazlı tüllerden diktiği süsleri kapıp geldi :) Asansör kapısına bile süs hazırlamış :) (Bu kısım için fotoğraf çekmiştim ama bulamadım, daha sonra ayrı bir yazı yazayım, çünkü Esma ablam sağolsun çok uğraşmış emek vermiş, çok güzel şeyler çıkmış ortaya)


Kapımız süslenir süslenmez başladı düğün bizim evde. Evimiz kalabalıklaştı, sofralar kuruldu, canım dayım sazını alıp güzel sesiyle şenlendirdi evimizi.

Düğün sabahı önce salona gittik mor peçetelerimizi, mor tülle keselenmiş kuruyemişlerimizi, dans şarkımızı, anı köşesi için hazırladıklarımızı bırakıp kuaföre koşturduk. Kuaförde epey bir soruldu "sen neden bu kadar rahatsın" diye . E rahattım işte ne bileyim :) Gözde'yi de şaşırtıyordu zaten düğün öncesi rahatlığım. Önceden saç makyaj provasına falan hiç ihtiyaç duymadım, kuaförümle modele tam da saçım yapılırken karar verdik :) Nişanımda yapılan saçım gibi yan tarafa toplansın istiyordum zaten ( en azından Ankara için bir fikrim varmış bak, Samsun için o bile yoktu :) ), ama nişan saçımdan farklı oldu ve daha toplu bir model olduğu için rahat ettim .



Ankara'da tam da istediğim gibi bir gelin oldum . Ametist taşlı takılarımı taktım, mor ayakkabılarım, mor tülden tarlatanım , elimde kendi yaptığım soğuk seramik gelin çiçeğim, olabildiğinde sade bir makyaj (yine de çok sade olamadı) ... Gelinliğim ışıl ışıl, bol tüllüydü :) savura savura oynadım :)


Ankara'da ki düğünde epey bir dans parçası çaldılar, eyvah insanlar sıkılacak , ee ben oynamak istiyorum yaa, e ne zaman oynayacağız diye düşünürken sonradan baktım ki iyi bile olmuş, çünkü bu sayede sevgilimle, kuzenlerimle, babamla, amcamla, dayılarımla falan bol bol dans edebilmişim ne güzel :) Kuzen Can'ın dediğine göre gelinle dans etmek önemli bir şeymiş, herkes ona bakıyormuş falan :) 


 Ankara'da düğün bir süre sonra kına gecesine döndüğü için gelinliğimi çıkartıp bindallımı giydim, oynadık da oynadık :) Kına taçlarını iyiki almışız çok güzel durdu, e bir sürü güzel kız vardı etrafımda :) Kına mumlarımın sayısını iyiki artırmışım, üşenmeyip oturup yapmışım iyiki, çünkü arttırdığım hali bile zor yetti. Ama çiçekli kuru kınalarım epey bir arttı :) 2 kına gecesi daha yapılır bence onlarla :)  Düğünlerde düzgün organize olabilmek çok önemliymiş , neredeyse takı kurdelelerimiz bulunamayacaktı, ayy yetmedi dediğimiz kına gülleri de açılmamış paketler halinde eve geri geldi o_O

Ankara'daki gelin arabamızın plakası tesadüfen "HA" (yani hakan & ayça :)) olarak denk geldi. Yorgunluktan bitmek üzereyken son pozumuzu gelin arabamızla verip plakasını anılarımız içine saklayalım istedik.


Düğün bitip eve geldiğimizde herkes Hakan'ın oynadığı harmandalıyı konuşuyordu, halbuki ben gelin olmuştum birinciliği kaptırmamam gerekiyordu ama oldu bi kere napalım :)

Devamı Samsun düğününde :) Acemiliğimizi ilk düğünde attığımızdan mıdır nedir, o daha eğlenceliydi sanki :)

( Maşallah bize bu arada :)) )


25 yorum:

  1. mutluluklar...
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) takibe aldım :)

      Sil
  2. Önce ben gördüm gelinlikle ben gördüm:))))
    Ayy darısı başıma ya inşallah seninki gibi eğlenceli geçer kına da düğün de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım, gerçekten çok eğlenceliydi. samsundaki düğünde o kadar çok oynadım ki gelinliğim dagıldı resmen :)

      Sil
  3. Tebrikler :) Ömür boyu mutluluklar..

    YanıtlaSil
  4. Sağlıkla ve mutlulukla dolu bir ömür dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilek için :)

      Sil
  5. sonsuza dek mutlu ve huzurlu olmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Tebrik ederim ömür boyu mutluluklar dilerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun, güneş gözlüklü gelin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) asıl fotoğraf çekiminde de güneş gözlüklü pozlarımız var :) fotoğraflar gelsin de eklerim belki bir iki tane :)

      Sil
  8. mutluluklar cnm, herşey gönlüne göre olmuş ne güzel, inşallah bizde böyle aksilik olmadan hayırlısıyla atlarız düğünümüzü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok güzel geçsin düğününüz :)

      Sil
  9. Ay ben nerleri tıklıom ki bu postu dün görmemişim bakar kör :)
    Allah ömür boyu mutlu etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy o senin körlüğünden değil canım benim pimpirikliğimden :) ben bu postu yayınladığım günün akşamı feci bir baş ağrısıyla yattım yatak döşek. ahanda bana nazar değidi işteeee deyip postu kaldırmıştım :) bunun yok yaa deyip yayınladım tekrardan :)

      Sil
  10. Evlenen bit blöf buldum yuppie hayırlısı olsun banada beklerim lütfen gel yardım et evlenicenm sevgiler

    YanıtlaSil
  11. okurken ben heyecanlandım =) ömür boyu mutluluklar... darısı da evleneceklerin başına =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) Aminnn isteyen herkes güzel güzel kursun yuvasını :)

      Sil
  12. herşey güzel görünüyor mor renk harika, mutluklar diliyorum. düğünümüz geçeli 5 ay oldu ben de hala fotolara barkovizyon slaytına filan göz atıyorum bakalım ne zamana kadar :)
    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...