7 Eylül 2012 Cuma

Soğuk Seramik Gelin Çiçeğim :)


Düğün hazırlıkları sırasında düşünülmesi gereken bir konu da gelin çiçeğiydi. Hakan canlı çiçek seviyordu ve Samsun'daki düğünde canlı çiçeklerden bir buket yaptırmayı istiyordum o yüzden, ama 2 gün önceki düğün için bir canlı gelin çiçeği buketine daha para vermek istemedim ve de gereksiz buldum açıkçası. 

Sonra "ya aslında ben soğuk seramik hamurundan mı yapsam, yapsam nasıl olur" diye düşünürken buldum kendimi ( tabi annemden bu süreçte yine ayy bu kız bizi rezil edecek..., ayça bak sadece fotoğraf çekimi için ama... cümleleri ^^). İnternetten bulduğum bir kaç örnek gelin , ve Edoşumun da verdiği gazla seramik hamurunu aldım elime başladım gül goncalarımı yapmaya :) Başladığım zamanki hali ve nasıl yaptığım şurada mevcut :)

Ben güllerimi oluşturup kurumaya bıraktıkça evdekiler sevmeye başladı ama yine de gelin buketi olarak hayal edemediler sanırım. Hakan da görünce beğendi ama yaptığım şeyi saçma buldu.

Pes etmeden 5 mor 5 eflatun 10 tane gül goncası hazırladım. Aralarına gerçek cipso ve yeşil yapraklar koymayı düşünüyordum, o yüzden buket haline getirme işlemini düğüne mümkün olduğunca yakın zamana erteledim. Düğünden tam 2 gün önce suyun içine kopduğum cipsoların dökülmeye başladıklarını görmek azıcık hayal kırıklığı olmak üzereydi ki, halamın fikri ve desteğiyle nikah şekerlerimi  (şurada) yaparken kullandığım yapma cipsoların kalanını dolduruverdik güllerimin aralarına :) Tüller ve mor kurdelelerle sarıp sarmalayınca böyle bir güzellik çıktı işte ortaya :) Hem güzel hem çok kalıcı oldu.



Gelin buketim herkesten tam not aldı. Çok beğenilince Samsun'daki düğünde de canlı buketten vazgeçip el yapımı buketimle tamamladım düğünlerimizi :) 

Gelin çiçeği atma işlemine pek uygun değildi, kafa göz yarabilirdim bunu atsaydım :) O yüzden gelinlikçimin verdiği beyaz kumaş güllerden yapılmış buket havalandı düğün sonunda, ve Merve'nin kucağına konuverdi :)

15 yorum:

  1. Çok hoş olmuş, çok iyi yapmışsın, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok beğendim el emeğinizin girmesi ve ömür boyu hatıra saklayacağınız bir güzellik olması çok daha özel bir gelin çiçeği olma hakkını kazanmış bence ...mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, gerçekten çok özeldi. gördüğüm herkese "baaakk bunu ben yaptım" diyesim geldi düğünler boyunca :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ayça çok güzel gelin olmuşsun tebrikler. Gülüşlerin hiç bitmesin. Hazırlıklarda harika, hepsini çok beğendim. çok güzelde dile getirmişsin yanındaymışım gibi hissettim. Mutluluklar dilerim. sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) blog yazıları bizleri yakınlaştırıyor zaten bence bir araya getiriyor ne güzel :)

      Sil
  5. Çok değişik olmuş, güzel bir hatira

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) geriye kalan güzel hatıralardan biri , iyiki etrafımı dinlememişim ve üşenmemişim diyorum :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık. Çok hoş olmuş...
    Ah bu anneler ve kızları yok mu:) e bu çiçek yetmiyor mu (gelinliği alırken elime turuşturdukları cikletten çıkma çiçeği göstererek)
    Benim yaptığım çiçeği görünce yetmediğini o da anladı ;)
    Blogumda onun hakkında bir yazım var meraklısına;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) annelere yetse kizlara, kizlara yetse annelere yetmez :) dugun hazirligi denen sey ilginc bir surec :) mutlaka okuyacagim yazinizi

      Sil
  7. çok güzel olmuş.
    benim de 1 ay sonra düğünüm var, çiçek işini napıcam diye düşünüyorum kara kara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenize sevindim , inşallah sizin de her detayınız mutluluk verir size, içinizde bir şey kalmasın:) çiçek işi önemli ayrıntı :) ben düğün hazırlıklarımdan sonra hızımı almadığım için bu heyecanı yaşayan kişilerin mutluluğuna dahil olmaya çalışıyorum elimden geldiğince. eğer güzel yapay bir buket almayı düşünürseniz ben yardımcı olmaya çalışırım :) http://instagram.com/hayatisusle adresinde yaptığım bazı örnekler var.

      Sil
  8. Ne kadar güzel herşey, ne kadar zevklisiniz:) Yeniden evlenip çiçek yaptırasım geldi:) (Benim de içimde kaldı düğün çiçeği, istediğim gibi olmamıştı aceleden:( keşke o zaman tanısaymışım sizi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...