30 Ağustos 2012 Perşembe

Rapsodi Mobilya Mağdurlarıyız Biz...

Bu blogu hayatımızı güzelleştirmek, renklendirmek için yaptıklarımızı paylaşayım diye açmıştım, ama malesef her şey güzel gitmiyor ve bizim hayatımızda son 3 aydır "Rapsodi Mobilya" isimli bir çirkinlik var. Sorunlarıyla, ilgisizliğiyle, her gün yeniden verilen boş sözlerle, yeri geldiğinde müşteri terslemeleriyle hayatımızda yer almış bir çirkinlik...



5 Mayısta Masko şubesinde görüp beğendiğimiz yemek odası ve koltuk takımını satın aldık. Düğünümüz olacağını gecikmemesinin bizim için önemli olduğunu belirttik. "Aman efendim olur mu hiç, tam 5 Haziranda sevkiyatınızı gerçekleştireceğiz" gibi umut vadedici , sıcak, samimi cümleler eşliğinde ödememizi yaptık.

Bekledik bekledik 5 Haziran oldu, ne gelen var ne arayan (bi ara en azından dimi). Aradım biz sizin sevkiyatınızı 2 gün sonra yapacağız dediler. Tabi mobilyalar gelecek ya düştüm Ankara'dan İstanbul yollarına. Geldim ama sesleri çıkmadı, aradım "Ayça hanım yarın tır yüklenecek mobilyalarınız onun içinde" dediler. Kesin mi diye sordum "büyük ihtimal dediler" (hiç bir şeyden emin değiller, her an her şey olabilir). Bu böyle bugun geliyor, akşam geliyor, akşam gelemedik sabah geliyoruz (hiç birinde kendileri arayıp gelmeyeceklerini bildirmiyorlar) şeklinde oyalamalarla sürüp gitti.

Mağazayı aradım, müşteri hizmetlerini aradım, sitelerinden mailler attım. Kimse demiyor ki 1 ay bekleyin kusura bakmayın aksadı. Yok öyle demiyorlar, hep bugun, yarın diyorlar. E bizim düğün hazırlığımız var, işimiz gücümüz var. Ben Ankara'da çalışıyorum. Ailemizin Samsun'a gidip hazırlık yapması gerekiyor... "Merak etmeyin Ayça Hanım yarın mobilyalarınızı teslim edeceğiz "...

Haliyle sabrımız taştı arıyoruz, çok rahat onlarda seslerini yükseltme bizi tersleme haklarını kendilerinde görebiliyorlar. sikayetvar.com'a yazayım dedim. 16 Haziran'da şikayetim yayınlandı hiç ses yok. Çok şükür 23 Haziran'da teslimat yapmaya geldiler, aynı anda arandık telefondan.

- "Ayça Hanım şikayetiniz varmış yardımcı olayım sorun nedir"
- "Ayça hanım zaten sizin eve sevkiyat gerçekleşiyor görünüyor şu an"
- "Sorununuz çözüldü o zaman oldu iyi günler"

şeklinde gerçekleşen bir telefon konuşmasından sonra, şikayetin altına "sevkiyat yapılmıştır sorun yok " gibisinden yazılarını yazdılar bi guzel. dedim sevkiyat yapılıyor ama ben goremıyorum, olsun sorun olursa ararsınız dedıler. Sonra bana evden haber geldi koltukların ayakları farklı renk diye. aradım dedim yanlışlık varmış , gidip göremiyorum zaten geç teslım ettınız. yanlışlık varsa istanbula gıttıgımde arayacagım. " Olmazzzz o zaman mobilyayı kullandınız sayarız" dendi. Kalktım düğün telaşında İstanbul'a geldim.  Koltuk ayakları gerçekten farklı renk ve boya dökülmeleri var. Aradım "ozaman komple koltuklarınızı almamız gerek" dediler bana o_O E alınca ne zaman getireceksiz? cevap yok. Ben sinir küpü, bir daha aradım. "Ah olur mu efendim koltuklarınızı almaya gerek yok biz bir set ayak getiririr değiştiririz " dediler (kimse bir diğerin dediğini kabul etmiyor, kendilerini bir firma bir bütün olarak görmüyorlar, ama şöyle demiştiniz deyince, ben size öyle bişey demedim diyorlar)

Neyse dedik oh iyi ayaklar değişecek heralde, sonra bi baktım masanın yanının modeli farklı, internetten karşılaştırdık gerçekten farklı, aradım dedim mağazanızdaki masanın yanı şöyle böyle değildi. Bakıp "evet Ayça hanım , ama biz o modelde yenilemeye gittik, size ennn yeni modelimizi gönderdik" dediler. E niye yaptınız öyle bir şey ? Beğendiğimi göndersenize . "Ben bir bakayım Ayça hanım o konuda bir şey yapabiliyor muyuz ?" yani bir şey yapamayız demeye getiriyor, yanlış getırıp hiç kullanmadığım ürünü değiştirmek için bir şey yapamadılar.

Koltukların tozunu alalım dedik, bir baktık derisinde yırtık var. Aradık, biz gelip inceleyeceğiz dediler. Ha bu arada 2 tane de sandalyemiz eksik, depoda unutmuşlar. Sandalyelerimizi getirip sorunlarımızı tespit edecekler güya...

Ağustos ayı bitti o sandalyeler gelemedi, sorunlar giderilemedi....

Telefon konuşmaları ayrı bir ilginç. Her saat başı arayıp sorduğunuzda "bugun kesinlikle getiriyoruz" denilerek bir güzel evde oturmam sağlanıyor , akşam aradığında "efendim sizin semte bugun sevkiyatımız yok" deniyor. E hani geliyordunuz? "ben size öyle bir şey demedim, kimle konuştunuz bilmiyorum" o_O veya "ben size nasıl saat vereyim , siz İstanbul trafiğini bilmiyor musunuz?" veya "hanfendi zaten getireceğiz sandalyeleriniz biz de neden merak ediyorsunuz" veya "boşa sinirleniyorsunuz zaten sandalyelerinizi napacağız, biz de elimizden çıkartmak istiyoruz" veya "efendim dünden sarkan sevkiyatımız oldu müşterilerimizi mağdur etmemek için sizinkini yarına bıraktık" "e benimki sarkalı 2 ay oldu?" ... sessizlik...

En mükemmelini bayramdan önceki cuma yaşadık. Bir bayan beni arayıp gayet kibar bir şekilde sanki bana iyilik yapar havasında "efendim bizde sandalyeleriniz varmış (2 aydır onlarda ve onlarda oldugu ıcın merak etmeme hıııcc gerek olmadıgı soylenen sandalyeler), biz onların sevkiyatını yapacagız ama ayaklarında sorun varmış, hiç merak etmeyin hemen fabrikaya (fabrika Konya'da) geri gönderiyoruz"...

Şu dakikadan itibaren hiç bir ürünlerini istemediğimi, sandalyeleri fabrikaya göndermek yerine çöpe atmalarını, evımdeki ürünleri de gelip almalarını rica ettim. Öyle bir yetkileri yokmuş...

Yönetici asistanını arıyorum, ben bir şey yapamam müşteri hizmetlerine iletebilirim diyor.
Müşteri hizmetlerini arıyorum, bizim bir yetkimiz yok biz sadece mağazayla iletişime geçip şikayetinizi bildirebiliriz deniyor.

Bu kadar saçmalığa rezilliğe rağmen ürünlerini alamazlarmış çünkü kişiye özel üretiliyormuş. E koltuğum yırtık, ayaklar yanlış, masa farklı, sandalyelerim eksik bunun neresi kişiye özel ? Yok malesef yetkileri yokmuş...

Bunları yazarken bile içim şişti, ama salonumdaki bu ürünlerden kurtulana kadar yazabildiğim her yere yazacağım. Lütfen vaktiniz kıymetliyse ve sinirleriniz yıpranmasın istiyorsanız Rapsodi mobilyanın önünden bile geçmeyin... Tüketici haklarına şikayetimizi yaptık, gerekirse kendimiz de dava açıp uğraşıp bu rezilliği yanlarına bırakmayacağız. Olmazsa da gidip mağazalarının orta yerine atacağım bu saçma ürünleri. Lütfen paylaşabildiğiniz herkesle paylaşın çünkü bu sorun bize özel değil kadınlar kulubü ve sikayetvar.com gibi sitelerden gördüğüm kadarıyla aylardır bir çok kişi mağdur.

Alttaki facebook ve twitter butonlarından paylaşıp, sesimizi duyurmamıza yardımcı olursanız çok sevinirim...

24 yorum:

  1. Hakkaten Allah cezalarını versin ben bile sinir oldum, seni tahmin edemiyorum Allah kolaylık versin.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten sinir bozucu, resmen her saat evde oturmanı sağlıyorlar evet evet kesin geliyoruz diye, ertesi gun arayıp hanı gelıyordunuz deyınce "biz gece 2lere kadar sevkiyat yapıyoruz haberiniz var mı" diye tersliyorlar. e geliyoruz deme o zaman yahu. Kesinlikle yanlarına bırakmayı düşünmüyorum

      Sil
    2. Yazınızı okudum ayni şeyleri bende yaşadım bizde masko şubesinden aldık salon takımı ve yatak odamızı sevkiyat yaparlarken makyaj masasının bi ayağını kırmışlar ve öyle montaj yapmışlar komidin çekmecelerinin vidaları alalade tutturulmuş çekmecelerini biri aşağıda diğeri yukarıda kapanmıyor bile tam 6 ay sonra bizi de böyle oyaladılar aradım bugün gelicez dediler biz sizi arıcaz dediler bekliyorum arayan yok ben arıyorum akşam oldu yok sizin ürün yanlış renk gelmiş sizinki beyaz ayaktı bilmem ne neyse çok uzatmıyım zar zor getirttik eve sorunu güya çözdüler dolabımın lambası sürekli düşüyor ve kurpu çıktı vidaları sorunlu

      Sil
    3. Daha dün salondaki konsolumun kapağı düştü aynı şeyi bende düşünüyorum şuan dava açmayı yani paranla anca bu kadar rezil olabilirsin yeni gelin evi güya sanki 20 yıllık evliymişim gibi nereye elimi atsam elimde kalıyor müşteri memnuniyeti sıfır aynı hatayı bizde yaptık ücretin tamamını ödedik bu sorun için yine 6 ay beklerim artık sinirlerim acayip bozuk

      Sil
    4. size de geçmiş olsun Ayşenaz hanım, bize rapsodi mobilya el değiştirdi dediler bunun üzerine tekrardan iletişime geçtik fakat gördük ki değişen hiç bir şey olmamış. Aradan 3 yıl geçti aynı mantıksızlıkla para kazanmaya devam ediyorlar. Her yeni evlenene mobilya alacağa söylüyorum aman uzak durun diye

      Sil
  2. Çok sabırlıymışsınız. Ben okurken bile sinir krizi geçirdim. Benim başıma gelmiş olsaydı kesin mağazayı taşlamıştım. Uyarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka olmanın bilincine varamamışlar, firma olarak umurlarında değil. ne sorsan mağazayı ilgilendiriyor biz sadece onlara iletebiliyoruz diyorlar. Mağazayı taşlamaya kadar gitmem umarım ama önünde oturup gelen müşterileri geri göndermeyi düşünüyorum :)

      Sil
  3. Sanal dünyanın gücünü farkedememeleri çok üzücü :) Bir çok insan sayenizde ne kadar lakayıt çalıştıklarını öğrendi ve eminim ki uzak duracaklardır. Size kolaylıklar diliyorum. Umarım en kısa zamanda sorunlarınız çözümlenir... daha doğrusu umarım en kısa zamanda bu berbat firmadan kurtulursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım kurtulurum ama yorulmam uğraşmaktan :)

      Sil
  4. Umarım en kısa zamanda sorununuzu halledebilirsiniz. O kadar iyi anlıyorum ki anlattıklarını. Düğün öncesi insan zaten gergin, üzerine bu tarz olaylarla uğraşınca insan dibe vuruyor. En kolay ve iyi şekilde çözersiniz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Düğün öncesi, düğün sonrası farketmedi valla. 1 bucuk ay oldu evlenip eve yerleşeli ama sorunlar çözülemedi. mobilyanın kusurunda eksiğinde değilim, telefonlarda benimle dalga geçilmesindeyim. her şeyi geçelim 3lü koltuğumda yırtık var, versem en az 3 ay getirmeyecekler, nasıl misafir ağırlayayım ben öyle. çok sinir bozucu gerçekten

      Sil
  5. Ay yazıklar olsun yaa.. Şu insanın en zor günlerinde aksatmaları ve işlerini doğru yapmamaları yokmu bizde ismi lazım değil bir firmadan çok çekmiştik:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de geçmiş olsun diyeyim o zaman, firmanın yönetiminde de bir sıkıntı var gerçekten. kimsenin hiç bir şeye yetkisi yok, anca mağazaya iletiyorlar şikayetimi

      Sil
  6. Benzer durumlar başka mobilya firmaları tarafından da yapılıyor. Benimde yatak odası takımı konusunda benzer sıkıntılarım oldu ama daha küçük çaplı firmalar ile.Parayı almaya geldiğinde hemen alıyorlar malı teslim etmeye geldiğinde ise kıvırıp duruyorlar. En güzeli malzeme geldikten ve problemleri giderildikten sonra ödemeyi yapabilmek. Geçmiş olsun sabırlı bir insanmışınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sabrımıza ben de şaşırdım ama araştırınca bir sürü kişinin aynı durumda olduğunu görüp çok sinirlendim. ödemeyi o şekilde kabul etmiyorlar ki, satın alırken hepsini kredi kartıyla ödedik. utanmadan hala her gün söz verip duruyorlar ama hala hiç bir sözleri yerine gelmiyor. herkes duysun bilsin yaptıklarını. çevrenizle paylaşırsanız sevinirim

      Sil
  7. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Okurken bunalıma girdim resmen :( Biz de rapsodi kullanıyoruz. Masko'dan almıştık. 6 sene oldu, ürünlerden pek bir şikayetimiz yok ama hanım "bize de geç teslim etmişlerdi" diye hatırlattı. Sonra ben de sırf bu mobilyaları beklemek derdine annemin belediyedeki nikaha gelemediğini hatırladım. Gerçekten de çok sorumsuz bir firma olduğu yukarıdaki iç karartan durumlardan belli. İşin kötüsü bunun düğün üstü olması. Zaten herşey zamana bağlı, bir de böyle büyük bir kalemin problem çıkarması bütün planları alt üst etmiştir. Allah kolaylık versin :( İnşallah Rapsodi de bir işi doğru yapmakla yapmamak arasındaki farkı gözetmemesinin ceremesini çeker.

    YanıtlaSil
  9. Geçen yıl RAPSODİ MOBİLYA'dan yatak odası ve yemek odası takımı aldık. mobilyaları alırken bize ilk yıl içerisinde taşınmanız durumunda söküm ve montaj ücretsiz demişlerdi, şimdi ise yok öyle birşey 300 tl verirseniz bunları yaparız diyorlar. lütfen bunu paylaşmanızı istiyorum. bu düzenbazları herkes bilsin. mobilya alırken ona göre karar versinler.

    YanıtlaSil
  10. bizde köşe almayı düşünüyorduk bu yazılanlardan sonra vazgeçiyorum!

    YanıtlaSil
  11. Ayça Hanım bende sizin gibi bu firmanın ağır mağdurlarındanım. Sizin blogununuzu bulmuşken bende 1 aydır yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Yeter ki insanlar bu firmanın ne kötü ne felaket bir firma olduğunu bilsin. Rapsodi Mobilya REZALET BİR FİRMA. Kesinlikle ama kesinlikle burada alışveriş yapmayın. Düğün arefesinde bunlar yüzünden çekmediğimiz sıkıntı kalmadı, düğünden çok bunlarla uğraştık. Biz buradan salon takımı aldık. Düğün gününden 1 gün önce geldi. Koltukların bayide gördüğümüz koltuklarla alakası yok, o kadar kötüler ki! Koltuğa sünger koymamışlar. Normalde koltuğun puf puf yumuşak bir koltuk olması gerekiyor, gelen koltuk ve kanepelere sünger koymadıkları için her yerleri tahta, tahtanın üstüne kumaşı dikmişler göndermişler, adamlar süngerlerden mi kar elde etmeye çalışıyor ne yapıyorlar anlamadık. İnanılmaz dikiş hataları dolu, yamuk yumuk kanepeler. Ya inanır mısınız kanepelerin ve yastıkların üzerinde simsiyah ayak izleri, pis pis simsiyah el izleri vardı! Adamlar kanepelerin yastıkların üzerine ayaklarıyla çıkmışlar! Sandalye ve masaları da taa Konya'dan Ankara'ya (fabrikaları Konya'daymış oradan taşıyorlar) hiç üzerlerine streç film, koruyucu muşamba falan sarmadan kamyonun içinde üstüste koyup takır takır getirmişler sandalyeler bir geldi tahtaları kırılmış, sandalyeler birbirlerine vura vura kırılmış. Sandalyelerin ve koltukların üzerlerinde geniş koyu renkli sıvı izleri var sanki üzerlerine bardakla yağ dökülmüş gibi. TV ünitesinde de boya izleri ve çekmece mekanizmaları bozuk. 8 tane sandalye istedik 2 tanesi eksik. Siz ne yaptınız böyle bu ne hal dedik, salon takımına bakıyoruz ama gözlerimize inanamıyoruz felaket, hiç abartmıyorum hepsi çöpten çıkarılmış getirilmiş gibi, kirli, yamuk yumuk, süngeri yok, her yerden fırlayan ipler, çekmeceler açılmıyor, ayak izleri, el izleri, yağ izleri...Biz adamlarla bunları geri gönderdik. Tabi tahmin edeceğiniz gibi düğün dönüşü ne koltuğumuz ne sandalyemiz vardı bomboş bir eve geldik sayelerinde. Ticaret Odası'nın üst yetkililerine bunları şikayet ettik, kendileri tanıdıklarımız. Ticaret Odası firmayı aramış, Rapsodi Mobilya denilen bu firmada bin bir özürle bizi geri aradılar işte nasıl böyle bir şey oldu anlamadık hiç böyle aksiliklerimiz olmaz,salon takımınızı dört dörtlük yapıp göndereceğiz falan. Balayından döndük bunların salon takımları geldi. Gene aynı rezalet! Değişen hiç bir şey yok! Aynı salon takımına biraz sünger ekleyip geri göndermişler. 6 tane sandalyeyi düzeltmişler diğer 2'sini yine unutmuşlar. Tekli koltuk ve kanepe üzerindeki koca yağ lekesiyle geri geldi. Defalarca aramalarımız sonucu her gün gelecek denilip gelmeyen bizi günlerce evde ağaç eden 2 sandalyede ilk günkü yağ lekeleri ve çizikleriyle geri geldi. Artık o kadar yorulduk ve öyle bir illallah ettik ki gelen pis sandalye ve koltukları geri göndermedik. Şu adamlardan bir kurtulalım da ne olursa olsun dedik. TV ünitesini de başka bir firmaya tamir ettirdik. 4600 tl yı zaten firmaya vermiştik üzerine bir de gelen ürünlerin tamirleri kirleri için para harcadık. Gelen kirli sandalye ve koltuğun lekeleri geçmiyor onları başka yerde yeniden kaplatacağız. 1 aylık evliyiz ikinci elden beter mobilyaları yenilemekle uğraşıyoruz. Şu anda tüm ailece bu firmadan nefret ediyoruz. 4600 tl'yı çöpe attık, üzerine düğün arifesinde ve sonrasında işi gücü bıraktık onlarla uğraştık bizi gerçekten çok yordular, davetlileri aramadığımız kadar onları aradık. Ayrıca Ayça Hanım aynı sizin dediğiniz gibi hiç kimsenin birbirlerinden haberleri, yok birinin bildiğini diğeri bilmiyor biri evet diyor diğeri hayır diyor. Çalışanları çok saygısız. Firma tek kelimeyle dökülüyor. Biz yaptık bir hata, aman siz yapmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gecmis olsun. Keske daha erken okuma fırsatınız olsaydı da bizim gibi magazadaki urunlerin guzelligine, calisanlarin her seye tabiki diyen sahte yuzlerine aldanmasaydiniz. Biz bir yilimizi doldurduk ve malesef ben de 6ay kadar sonra pes etmek zorunda kaldim, parasi odenmesine ragmen gelmeyen sandalyelerimiz ve mobilyamizdaki kusurlarimiza hic bir sey yapamadilar. Terbiyesizce efendim niye sinirleniyorsunuzki sonucta 6 7 aydir gayet guzel kullaniyorsunuz urunleri dediler. Ben peslerini birakmazdim ama evliligimiz ilk yilinda daha fazla eşimi bunaltmak istemedim, fatura falan da onun adina oldugu icin onun ugrasmasi gerekiyordu cunku.

      Sil
  12. Mobilya satın almadan önce gidip görülmesi gereken bir yer masko mobilya kenti, oldukça fazla çeşit var.

    YanıtlaSil
  13. Mobilya'da konya mobilya deyince aklıma gelen tek marka divan mobilya.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Bende mobilya alışverişi için nette araştırma yapıyordum. Rapsodiyi arastirirken blogunuza rast geldim ve iyi ki rast gelmişim. Yoksa 60 km yol yapip başıma bela alacaktim. Tesekkurler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...